søndag 23. desember 2012

Kvelden før kvelden!!

Ja da nærmer den store kvelden seg, og jeg vet ikke om det er barna eller jeg som gleder seg mest. Jeg ELSKER nemlig pakker. Syns det er koselig og gi bort også, men det og å få pakke opp en pakke er supert :) Huset kommer seg for hver dag. Rekkverk på trappa ute og verandaen er ferdig, hyller i boden og hjemmekino rommet har fått saccosekker. Kort innlegg i dag, sliten etter 12 dager i strekk på jobb med ca 11 timer hver vakt. Nå er det tre dager velfortjent juleferie. Nyt bilder fra vårt super lekre soverom (Som er enda mer lekkert in real)

God Jul til alle sammen!

Seng og sengegavel med uttrekkshyller fra Ikea, serien Malm. Lysekrone i taket fra Living, til den nette sum av 1650,- (ikke ille) Legg merke til de kule skyggene på veggen.


Sminke/smykke komode også fra Malm og min kjære Verner Panton stol kommer til sin rett.


Mørke grått, sort og lilla er fargene. Gulvet er jo sort skinn. Digger denne hotellputen. Den er FANTASTISK!


Levende lys er alltid romantisk og kos.


Ser til og med alle de vakre skoene mine fra sengen vår!


På speilkomoden har jeg en smykehånd som passer på alle cocktail ringene mine. Kjøpt på Glitter for 199,-


Limited Edition komode, også Malm serien, men isteden for brunsort er den laget i speil. Lekker!!

Slenger med et bilde av et ny pyntet juletre. God kveld til alle.


Klem
Mai-Kristin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar