søndag 6. januar 2013

Nytt år, nye muligheter!

Godt Nytt År!

Hmmm, jeg vet jeg sa jeg skulle være flinkere til å blogge, men jula var egentlig ganske stressende. Med huset fullt av besøk nesten hver dag, mye jobbing og mye gleder, samt noen irriterende greier. Men nytt år, med masse muligheter. Bare å begynne i riktig retning. En ting er sikkert, huset er definitivt kapabel til å ha masse besøk, både til middag og til fest. Så gleder meg til vår og sommer, boblebad på terrassen, utsikt over byen og champis i glasset :)

Spisestuebordet på kjøkkenet er bare helt rått. Nå er all julepynten ryddet ut, og litt mer stilrene ting er på plass og det ble LEKKERT!


Julepyntet bord, vi var 12 til bords


Nyttårs bord, da var vi bare 10 til bords



Fat fra KostaBoda, som vi fikk til jul. Bordpeis i midten og vakre roser til slutt.


Bordet, laget av min kjære pappa og Mr.Handy. Stokkene er fra gamle Balberg Hotel på Lillehammer og har ligget til tørk lenge. Det var Mr.Handys ide, og hele platen ligger på en stålramme han har sveiset selv. Bordet er 3,18 meter langt og 1,02 bredt i ene enden og 1,03 i andre ;)


Dette bordet satte prikken over i´en i hele huset og har en fabelaktig atmosfære og vi elsker det! 
God søndag kveld

Klem
Mai-Kristin




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar