torsdag 17. januar 2013

Me-Time

Det beste jeg gjør om dagene når kroppen er stiv og støl etter lange dager på jobb er og fylle vårt lekre design badekar helt fullt, med masse godt skum og badesalt og legge med ned.Det er en herlig følelse, spesielt siden jeg kun opplevde gleden som lita jente hos farmor og farfar som hadde nettopp badekar. Da lekte jeg i midlertidig havfrue med sugerør som snorkel. Dette gjør jeg ikke lenger, i hvert fall ikke i badekaret ;)

Siden vi om tid og stunder også fikk internett fungerer sonos igjen, og høytalerne er på plass i taket og musikken strømmer ut. Blir ikke mer avslappet enn det. Ikke helt ferdig med og dekorere badet, det mangler en persienne og litt småtteri, men må bo oss litt til og prøve meg frem. Peri dag ser det slik ut. Til nytelse og alene tid :)




Nakkepute fra LuckyDuck kr 99,-
Flytelys, lysestaker og bolle fra Ikea.



Elsker badekaret. Det at det heller ikke har noe overløp er deilig. Da er det bare og fylle til det renner over og bare nyyyte.


Til og med drømmedoen har jeg fått. Dette er Villeroy & Boch sin Subway. Linjene, dolokket og mosaikk kassen rundt gjør sin greie i rommet og setter sitt preg på det.

Ser frem til mange herlige kvelder her

Klem 
Mai-Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar