søndag 5. mai 2013

Furterommet!

ENDELIG er furterommet mitt så og si i orden. Det er deilig. Endelig et sted hvor alt papir kan ligge, skriver og tegnesaker og hobbyting. Det ble riktig så koselig her. Det gjenstår enda litt, blant annet en magnettavle over pulten og litt bilder. Og det verste av alt: sortere gamle papirer, regninger og skolesaker. Blæh, men det blir ikke en dag før det er dårlig vær ute og humøret lystent. Det har ikke vært så veldig på topp i det siste etter min kjære, flotte farmor døde 20 mars. Det er også litt av grunnen til at jeg ikke har blogget så masse. Har ikke hatt overskudd eller lyst. Men nå er huset ryddet tomt, jeg har fått med meg masse fine ting som minner om farmor og som betyr mye for meg. Det flotteste er kanskje brudekjolen som har ligget på loftet siden 1955 og er like hel og fin. Men det er en annen historie :)

Kontoret mitt har, som dere så vidt har sett tidligere rosa som hovedtråd! En knall vegg, som nå har fått selskap av rosa stæsj, som lys, kontorrekvisita, pledd osv. Og det er deilig at jeg endelig har et sted å sitte og tegne. For det er en hobby jeg må få tatt opp igjen. Et rom å være kreativ i, slik min kjære farmor hadde på syrommet sitt. Fin kveld ønskes dere alle..


Rot, bokhyller og skrivepult fra farmor :)


Hater og rydde, men det er helt greit når det er å pusle med det som er her.


Kommer seg, legg merke til vaskebøtta i bakgrunn her.


Ser mye verre ut, enn det er.


Og vips, så ble det jammen et kontor/furte/hobby rom med saccosekker og full pakke.


Skrivepult med panton stol.


Over 80 stk farger far staedtler, kjøpt i 2001 for den gang 900,- 
Kan også brukes til akvarellmaling. 


Kjære farmor, omringet av englene som nå har blitt en av selv <3


Klem 
Mai-Kristin

2 kommentarer:

  1. Så flott furterommet vart!:) sku hatt et sånn fargeblyantskrin ej og, kjempegøy. Og veldig fint farmor/mormor minne hjørne. He bilde framme ej og, av begge to<3

    SvarSlett
  2. Takk Marthe :) Ja, det skrinet er jeg fornøyd med. Brukes også til akvarell maling. Men koster skjorta ;) Skal få frem bilde av farfar også, jeg må bare få kjøpt maken ramme <3 <3

    SvarSlett