torsdag 2. mai 2013

40 and fabulous!

Fortsatt er jeg treig på blogging altså. MÅ virkelig skjerpe meg fremover. Dette innlegget er til ære for Mr. Handy som 20 april fylte 40, og han blir bare bedre og bedre ;) Har alltid syntes at å stelle i stand fester og sammenkomster er artig, og jeg er relativt god på det også, så når 40 & Fabulous skulle feires, kunne jeg lage en super fest. Så min neste jobb i neste liv, må være å bli Partyplanner i USA!! Tenk og lage vannvittige fester for andres penger? Genialt :)

Nå hadde jeg ikke akkurat et lass penger, men en bra fest ble det likevel. Håndskrevne invitasjoner og bordkort, samt skilt til maten. Jeg fikk god hjelp av min søster og ei god venninne ved navn Camilla til og lage et helt rått koldtbord/tapas. Siden vi ble 22 til bords (hjemme i eget hus), måtte vi ha noe som var enkelt og servere. Vi fikk stablet sammen spisestuebordet og verandabordet, pyntet med duk, lys og confetti og det ble en riktig så lystig kveld. Takker alle som kunne feire denne dagen med oss og skape minner og gleder.


Bord ferdig pyntet. Fargene i turkis og sjøgrønn.


Servietter til 5,- pr pakke på Nille.


Confetti formet som 40, kjøpt i UK av lilesøs. Det samme er ballongene.



Deler av maten


Glemte så klart og ta bilde etter at alt var satt ut ;)


Også kjøpt i UK.


Nam ostekake!


God torsdag kveld.

Klem
Mai-Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar