tirsdag 25. juni 2013

Turkist!

Det er et uttrykk som heter "man må bo seg til litt underveis" og det er jammen sant. Små ting kommer hele tiden i orden og ting flyttes på. Oppe i stua, ved trappen har to lack hyller i høyglans hvit fra Ikea med åtte rom i fått plassen sin. De står mot hverandre og er fulle av vinyl plater og bøker, men den har vært så tom på toppen mot den hvite veggen.

Lenge har jeg tenkt på hva jeg skal finne på, så hittil har jeg plassert noen bilder i svart/hvitt blandet med turkis. Fotografiene har jeg tatt selv på ulike turer,  det malte bildet har vi fått av min svoger og svigerinne til jul. Det er hennes mor som har malt og fargen passer bra til vår stil.

Men hvor lenge det får stå slik, det vet jeg ikke. Dette er et hus i endring :o) Nyt bilder og ha en strålende dag.


Lysestakene kommer fra Ikea. Triumfbuen er tatt på en av mine mange turer til Paris. Litt vondt å se de minste, men det er hendene til twinsa og føttene til Mr.Handy og meg tatt på sommerferie.


Goldegate bridge i San Fransicso og Dyreparken i Kristiansand i forgrunnen.


Arc´de Triumph- en storslått bue som må oppleves.


"Sommernatt" i turkise toner.



Hyllen i sin helhet, som egentlig virker ganske rotete når jeg ser den slik på bildet, men den er ikke så ille i virkeligheten. Den får nok stå slik en liten stund til :o)

Klem
Mai-Kristin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar