mandag 12. november 2012

En masser "første"

Ja da var helgen og mandagen gått allerede. Tiden går fort når man bygger hus. Å jammen er det ikke lenger enn 2 uker før vi begynner og flytte. Jeg er bare spent på om vi rekker det, Mr.Handy sier så, men jeg er alltid bekymra for alt mulig og stresser. Nå blir sålen støpt i morgen og heisen kommer på fredag, så da begynner det og ordne seg. (Det jeg stresser mest for. Inne blir det stort sett ferdig i løpet av uka av de fleste håndverkere i hvert fall.

Denne helga har gått med til mye blant annet på Ikea og handlet masse stæsj, hadde jo gavekort på 13000 så da kunne jeg liksom ta meg litt friheter med mye av det jeg hadde lyst på :) Jeg har også malt den rosa veggen min på furterommet, og hengt opp lameller i nesten hele 2 etasje. Noe som tar mye tid, men er blitt en dreven lamell-lager :) Å det ble utrolig lekker, så har definitivt valgt riktig. De er fra Living og kommer i 300cm lenge, noe som er bra da vinduene mine er 2400cm. Vi har også montert nesten hele kjøkkenet, vi mangler bare oppvaskmaskin, men bilen til mamma var full fra IKEA så hadde ikke hatt plass der.

Front: Abstrak høyglans grå. Sjakk mønster på overskap for å fjerne litt av symmetrien.
Veldig fornøyd med kjøkkenet, Mr.Handy og jeg er enige om at det er LEKKERT!!


Lameller, lameller, lameller i lange baner, 

men stilig ble det. 



My pink wall,


A lot of creativity should come out of this room.

Helgen var også fyllt med en masser "første" i tillegg til alt det andre: 

Første dør

Første list


Første måltid i form av frokost, søndag morgen.
Samt første spot og stikk kontakt, som jeg glemte å ta bilde av. 

Nå er det kvelden og sofaen kaller før det snart er natta.

Klem
Mai-Kristin 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar