søndag 25. november 2012

Siste innspurt!

Ja nå nærmer det seg veldig innflytt her. Har begynt å kjøre opp saker og ting. Pakker ned her og tar med noe hver gang jeg skal oppover. Det hjelper på, utrolig at det er plass til så mye i en så liten leilighet vi har bodd i. Men fredag var rørlegger ferdig, varmt vann, do, dusj, ikke måte på. Vi har brukt ramsøy Comfort Lillehammer. Utrolige dyktige folk. Håndverkere er jo kjent som å være så som så. Her har vi hatt en rørlegger som har stått på hele forrige uke og fikk alt opp og gikk. Trengte ikke mase nesten en gang. De kommer å gjør jobben sin, og ikke nok med det, det er vannvittig bra utført også. Virkelig og anbefale, hvis det er flere der ute som skal pusse opp bad :) MEGET fornøyd. Nyt bilder!


Champagne farget dusj. Aluminiumlister i alle hjørner og skjøter.


My favortie toilet, "Subway" av Villeroy&Boch

Vasken på gjestebadet. 

Det jeg stresser med nå er trappa ute, slik at den kommer i orden. Nå er heisen på plass, å ting funker. Mr.Handy får snekret ferdig selve huset rundt i løpet av et par dager. Han mener fortsatt at han rekker det, men jeg er ikke alltid optimist ;) Pappa og mamma er flittig hjelpere, kunne ikke fått bedre foreldre. Tror jeg sto først i køen da jeg fikk utdelt mine :) Neste stressmoment, er CanalDigital, som det bare har vært rot med fra første stund. Så håper virkelig det skjer noe denne uka, jeg tror jeg kommer til å dø uten tv og internett, spesielt da hele musikksystemet mitt går over nett. Men det ordner seg vel. Hvis noen har tid til overs denne førstkommende uke, trenger vi hjelp til forskjellig ymse ting, Meld dere godtfolk :)

God søndag kveld!


Sniktitt på kjøkkenet, det blir KULT!


Sofaen er kommet på plass også, samt bokhyller osv. Skrudd møbler fra kl 9 i dag tidlig til kl 13. Flink. Er blitt en reser med drill og hammer.

Klem
Mai-Kristin




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar