fredag 9. november 2012

Maling og kjøkken!

Da er vi endelig skikkelig i gang. Nå får jeg vært med å gjort ting annet enn å være barnepike og kaste søppel. Så i dag har jeg skrudd nesten alle kjøkken skrog, med hjelp fra Mr. Handy så klart. Teamwork er tingen. Her om dagen maskerte jeg gulvet før maling også, så er flink :) Helga ellers kommer til å gå med til drøfting av Arne Jacobsen- Ægget ( da jeg har funnet et par originale til en grei penge, IKEA tur i morgen, mere kjøkkenmontering, maling osv osv. Produktiv helg og jeg GLEDER meg. Har så  mye og være glad for å takknemlig for om dagen. Livet er herlig. God fredag kveld til alle.

Maskering av gulvet

ferdig sparklet og klar for maling, 

og vips. så ble stuen hvit!

Sprøytemaling er genialt. Utført av Maler´n Karlsen.

Første skrog under montering av meg,

Nærmer seg ferdig skruing.

Blir mye søppel altså.

Praktikern slår til. Artig :)

Klem
Mai-Kristin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar