søndag 18. november 2012

Rykker stadig nærmere.

Ja folkens, beklager litt trege updates her nå. Det skjer mye om dagen, lange jobbedager og masse å gjøre. Men vi nærmer oss. Elektrikker og rørlegger blir ferdig i midten av uka ca, så alt står egentlig på heisen, huset rundt og trappa ute. Nå har vi testkjørt heisen, så vet at den virker slik som den skal. Og DET er en fordel. Mr.Handy er fortsatt sikker på at vi klarer det og er inne til 1 desember, så jeg prøver alt jeg kan og stresse ned og høre på han. Har så smått begynt å pakke ned litt, en jobb i seg selv det også. Men mye er på plass etter helga. Verdens råeste trapp i heltre eik, beiset grått med pulverlakkert stål i feste opplegget. Vaskerom er nesten oppe, begge baderomsinredninger er hengt opp, og furterommet mitt er helt ferdig med strøm, lister og alt. Første rommet i huset. Juhuu!!!

Adventstiden er velkommen, skal pynte til det og litt jul når jeg kommer meg inn. Det blir koselig. God søndag kveld til alle sammen!

P.S. Litt rask update etter ei lang uke, produkter og levrandør kommer senere. Når jeg kommer meg i hus, slapper av litt mer og har fått internett ;)


Baderom hovedbad.


Dusjplass, med nisje i vegg til såper.



Sykt kul trapp (rekkverk kommer senere for de av dere som er bekymret)

Toppen og ned,

og nede mot toppen!

Klem
Mai-Krisitn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar