onsdag 7. november 2012

Kunstverk!

Ja, etter litt klaging fra min lille søster så kommer det nå et innlegg, sent på kveld, her jeg sitter og drikker øl og ser på Big Bang Theory. Uka har vært bussy, samtidig som jeg er litt små sliten. Mørket tar på meg, super trøtt på kveldstid. Helga blir travel, nå blir de ferdig med og male innen fredag, så da er det montering, montering, montering for alt det er verdt :)

Men Mr.Handy og jeg har i hvertfall fått bestemt oss for bilder OG fått bestilt av Philippe Matine, en fantastisk fransk kunstner som lager kule trykk. Har vist til siden hans tidligere og gjør det igjen. Du finner den HER. Det ene bildet vi har bestilt er det kun vi i hele verden som har dette, av den enkle grunn at vi har sendt et bilde vi tok i San Francisco i vinter, hvor jeg er fotografen og han har gjort din "greie" på det. KULT!!!! Det andre er et trykk vi har valgt fra hjemmesiden, og som vi så på butikken hans i Musee du Louvre i sommer. Det ser slik ut, og hører til kategorien: Transport. Begge bildene får vi i malene 90x140, slik at de passer veggene perfekt. Det blir bare helt rått og få det opp. Stolt eier av mine første kunstverk i rette forstand.


Klem
Mai-Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar