onsdag 24. oktober 2012

Ting flasker seg :)

Kjøkken i boks, eller i hvert fall nesten. Mangler  oppvaskmaskin og et par fronter, men det kommer levert på døra :) Kjøkken til utleien vår er i boks. Skyvedørgarderoben i gangen er i boks, Paux Aulie med speildører fra Ikea. 3800,- totalt for den inkl innredning. Jeg er fornøyd :) Vaskerommet ble det en stor utslagsvask, 3 overskap og benkeplate så der og nok av plass til å stue bort ting. Nesten så huset blir litt for stort, gjemme bort masse brask ;) Folk nevner vaskehjelp??? Men det er jo for oldies ;)

Neste punkt vi har fått sjekka av er walk in garderoben. Pax stammer der også, masse stenger, hyller og SKOhyller :) Veggen med sko blir ca 1 meter bred og 2,45 meter høyt. Det blir sånn raskt utregnet plass til MASSER av sko :) Malefolka har begynt denne uken også med sparkling. Regner med de er ferdige innen et par ukers tid. SÅ det går akkurat. Å da er det klart for montering av alle herligheten. Jeg gleder meg. En flaske vin og et par fridager så kommer jeg nok langt. Endelig noe jeg kan, for å montere kjøkken og flatpakk er jeg (tør jeg påstå) nesten en ekspert :)

God onsdag kveld

PS. Hele 11 traller med kjøkken og vaskerom fra Ikea, Holy Moly ;)


Klem
Mai-Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar