tirsdag 30. oktober 2012

World of Christmas

Snart jul? Ser jammen sånn ut i butikkene hvert fall hvor julepynten allerede begynner og bugne. Likevel henger vi nok litt etter i forhold til hvordan det var på Harrods i London. Nå er det 2 uker siden jeg kom hjem, men inspirasjonen sitter friskt i minne. Jeg kunne nok gått berserk, og spesielt nå når jeg snart får nytt hus. Gleder meg til fullt hus juleaften og endelig ha plass til alle og være samlet. Det blir herlig. Til neste helg er malefolka ferdig så da blir det forhåpentligvis  trapp, kjøkken og garderobe montering :) Under er det bilder av julekuler jeg kjøpte, har ikke tenkt og skrive prisen, men det er Harrods, så folk kan jo tenke "sjæl" ;) Fant også mye fint på Kid i dag, så blir nok en shopperunde der også. Nyt bilder og engelskmennenes overdådige pynt!


My favorite place on earth, at least, almost :)




Spesiel takdekorasjon, men facinerende.



Dette er bare en liten vegg!


Lekkert, men ikke helt min stil, 


hvitt, sølv, grått og blått, er mye mer min stil, så dette kommer også til å prege hjemmet vårt i år.


Glass stjerne med glitter fra Harrods.


Hvitt, sølv og blått


Og lille Rudolf ble med meg hjem :)


Disse så jeg på Ikea forrige uke, og neste helg blir noen med meg hjem. Disse kommer til å bli super lekre i de store vinduene mine. Gleder meg.

Nå er det en tekopp og resten av CSI. God tirsdag kveld,

Klem
Mai-Kristin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar