fredag 14. september 2012

Fredagskos med vin og 2 etasjes hus ;)

Ja, da var andre etasjen på plass. Dette går bare helt fantastisk bra fremover. Akkurat i henhold til tidsskjema. Jul i nytt hus, gleder meg. Endelig plass til masse herlige gjester og selskap. Stillas er på vei opp, i helga blir strøm og opplegg til badene klart slik at fliselegger kan begynne sin jobb om ei ukes tid når rørlegger er ferdig. Taket på huset heises på plass på tirsdag, for da var kranmannen ledig igjen. Men det er først nå det går opp for meg hvor stort det faktisk blir, og den herlige takhøyden på 2,60 meter. Herlig. Vinduer fra gulv til tak hjelper også på romfølelsen, og endelig fikk jeg sett den herlige utsikten fra stuen vår <3 Hele byen for våre føtter.

Så helgen går med til kjøring av søppel (ikke så mye annet jeg kan hjelpe til med enda ellers, men bil å førerkort har jeg jo), og gjøre klart til mandag og videre jobbing av teamet vårt. Vi har også fått en av de beste teamlederne EHI har, å DET er jeg fornøyd med, for jeg er ganske nøye på at detaljer og at alt skal være rett. Vi må også bli enige om trapp og utforming på den i helgen, ikke helt på linje der enda, Mr.Handy og meg ;)

Men nå er det gullrekka på tv, vinglasset i hånda og deilig middag på gang. God helg ønskes alle :)


Hus i solskinn


Trappevindu og inngangsdør, hvertfall etter hvert :)


elementer på vei opp.


Grei størrelse på kjøkkenet vårt altså,...


det samme med stua vår. Der hvor det er hvitt skal det inn med vinduer.


Stue sett fra andre siden.


Utsikten fra sofaen vår etterhvert. Fantastisk. Tenk å se solnedgang og nyttårs raketter fra her!


Jobbetegninger til teamet vårt. 


To etasjer ferdig montert.


Klem
Mai-Kristin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar