onsdag 12. september 2012

Første etasje :)

Tenk!! En hel etasje ferdig oppsatt på to dager. I dag kom den på plass, i morgen legges tak/gulv til andre etasje før den heises på plass på fredag. Dette går fremover. I dag har også fliser og innredning på bad kommet på plass. Mr.Handy legger opp til strøm og alt på badene i helgen slik at fliselegger for begynt allerede i neste uke. Fantastisk. Og det beste i dag har kanskje vært det at jeg har stått i mitt fremtidige skorom. En herlig følelse. Akkurat når jeg sa at det var det viktigste rommet å komme inn i lurte nok Mr.Handy på om jeg var litt smågal og ikke helt frisk. Men et kjært ordtak, "De gærne har det godt" ;)


Heisemannen på plass og løfter vegger..


...over på lastebilen. Lengste elementene er på 10,5 meter som tilsvarer den totale lengden på huset vårt. 


Og voilá, første etasje ferdig plassert :) Vinduåpningen nærmest her er der trappen vår blir, og neste åpning lenger bort blir døra. 


Slik blir gang og inngangsparti. Romslig så det gleder jeg meg til.


Me in my dreamworld soon to be filled with shoes :)


Dette er ene delen av badet, dobbel vask og ser så vidt inn mot dusjnisjen.


Dette er grå fargen på huset, nå husker jeg ikke helt koden på denne. Jeg bestemte fargen når vi var i Riga, og fikk et fargekart med egne fabrikk koder, altså ikke NCS systemet. Men den blir fin mot sementplatene som skal være på den biten av huset som stikker ut.

Og med dette ønsker jeg dere en god kveld.

Klem
Mai-Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar