søndag 9. september 2012

Søndag og snart huslevering!

Ja, nå er det lenge siden siste innlegg og det beklager jeg så masse. Dette har vært en uke hvor ting på huset har gått kjempe bra, og så har vi fått noen ganske trise nyheter innad i familie. Så jeg har rett og slett hatt tankene helt andre steder. Men i morgen er den store HUSET KOMMER DAGEN!! Så det blir kjempe gøy. Jobbeteamet kommer i dag, så vi må få innlosjert de på Lillehammer camping. De jobber 31 dager på huset fra de kommer til det står ferdig. Denne uken har dermed gått med til å få lagt varmekabler på bad og i gang, og støpt helt fast dekke, altså gulv.

Hittil ligger vi også godt an i forhold til budsjettet vårt, noe som er gøy. Jeg øyner et lenge ønsket egg av Arne Jacobsen (for de av dere som ikke har sett dette, sjekk ut HER:) Mange grunner til dette, mest fordi at formen opp mot funksjon og kvalitet i skinn eller stoffet. Jeg er glad i flere av Arne Jacobsen sitt design, og er så heldig og ha 4 stk sjuerstol, retro fra 1978 i grått. Grunnen til at vi ligger så godt an er at vi slapp å sprenge, tilknytningsavgift til kommunen var mindre enn vi trodde, og vår kjære byggevare levrandør Byggmakker på Lillehammer.  Les mer om dem HER: Her har vi en fantastisk kontaktperson, og dem leverer til rett tid, alt som skal være med og det er veldig gode priser. Kunne ikke valgt bedre. Det er alltid noe som er negativt i forhold til håndverkere som er trege eller varer som ikke blir levert, så syns det er viktig og gi masse ros til de som virkelig fortjener det!

Og med dette ønsker jeg alle en god søndag så skal jeg glede meg til huset mitt kommer i morgen :)



Her er betongbilen klar med støp.




Ferdig støpt gulv :)

Påbegynt veranda, som står ferdig i kveld. 


Her står jeg hvor skorommet mitt blir, Wohoo!!

Klem Mai-Kristin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar