tirsdag 11. september 2012

Høsten er kommet!

Ja da var høsten her igjen, føles egentlig som at sommeren aldri rakk å være her. Ser etterlengtet mot sommer og sol i januar, så håper det er igjen penger etter huset er ferdig ;) Nå kom huset vårt i går, og allerede i dag har de begynt å kjøre elementene opp på tomta og heising i kveld. Sist jeg sjekket status var allerede to vegger oppe. Får ikke lagt ut bilder, da det har regnet helt hinsides i dag hver gang jeg skulle prøve å få tatt å nå er det for mørkt. Men i morgen, da blir det bilder, og da er jo enda flere vegger kommet opp også, forhåpentligvis :)

Ellers på fridagen min i dag har jeg vasket og ryddet bort sommeren, og har funnet frem høst i puter, lys og pynt. Nå skal jeg kose meg med en deilig kopp pukka te, tente lys, nøtter og frukt og en utrolig spennende bok: Hunger Games. Nyt herlige bilder og forhåpentligvis litt inspirasjon :)



Lite utsnitt av kjøkkenbordet mitt. Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å få større plass. Men enn så lenge, nye høstfarger på lys, siste sommerblomster i vasen. Vasen med blomstene i er fra Nille og koster 39,- og fungerer like godt som punsjbolle på sommerfest (selvprøvd). Kuhodet på veggen kommer fra Texas, et funn av Mr.Handy på tur!


Lysestaken i blank aliminium er fra Black+Blum, og denne kjøpte jeg på min New York tur i 2010 på MoMA (Museum of Modern Art) og denne koster omtrent 30$ Planen er og få tak i en til slik at jeg kan flette de inn i hverandre. Det er også masse annet kult å få i denne serien. 


Nydelige høstfarger på hageblomstene mine. Flott liten dekorasjon, før de visner ute, eller inne for den saks skyld. Jeg har ikke akkurat grønne fingre. 


Lite stilleben fra stuen, høst i lys og duk og deilig frukt. Fruktfatet er fra Ikea og kan brukes til så mangt. 


Lysfat, mørk duk og snacksfat. Sistnevnte har jeg fått i julegave av en god venninne og har tre hvite skåler i porselen og står på et underlag av tre. 


Lysfatet er i matt aluminium og kommer fra Åhlens, det samme er dekorsanden, mens telysene og resten av dekoren kommer fra Ikea.

Og med dette ønsker jeg dere alle en fin tirsdag kveld.

Klem
Mai-Kristin




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar