mandag 17. september 2012

Panton chair-Lykke!

Ja, det går stadig fremover. Har for alvor begynt å kikke på nettet etter møbler og andre spennende design produkter jeg ønsker meg. Og kom endelig over stolen til Verner Panton. Denne er fantastisk og sitte i og det at den er helstøpt og formet etter kroppens anatomi er enda bedre. Å den ser LEKKER ut. Så jeg fant en sort til salgs, hyggelig pris og alt og den er original, noe som er ganske vesentlig. Så om ikke lenge dukker den opp :)

Verner Panton var en dansk møbeldesinger og interiørarkitekt og flere av hans møbler er i produksjon den dag i dag. Hans kjennetegn var nyskapende og futuristisk formgivning, ofte i sterke farger og i nye materialer som stål, plast og glassfiber. Panton stolen under er å få både i glassfiber og plast. Min er i plast.Frister med noen herlige bilder av denne lekre saken til min egen kommer.

God mandag kveld fra meg.
Legg gjerne igjen en komentar, blir veldig glad for det :)



Klem
Mai-Kristin




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar