onsdag 19. september 2012

Heis!

Heisen vår er ferdig, den er grå, passe stor og egentlig ganske lekker. Heisen kommer fra Guang Dong i Kina og blir levert på Lillehammer, for den nette sum av ca 9000$ Etter litt om og men, og trege lastebil sjåfører er taket også omsider på plass nå. Så nå er vi heldigvis tilbake i tidsskjema etter et par hektiske telefoner og jobbing. På møbelfronten er det nesten så jeg står fast da jeg har sett noe for meg oppe i hodet, men ikke like lett når jeg ikke finner det på markedet. Men den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves er det vel noe som heter. Jeg må i hvert fall få begynt å male det jeg skal av gamle møbler nå i helga. Så ikke jeg blir hengende etter også ;)

God kveld til dere alle.


1 stk ferdig heis, farge grå :)

Klem
Mai-Kristin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar