mandag 3. september 2012

Planløsning :)

Ja da var jammen helgen gått også, og i dag er det bare én uke til huset vårt kommer :) Fredag ble støpt ringmur og i helgen har Mr.Handy og pappa lagt isolasjon, radonduk og plast, så i morgen blir det varmekabler før det onsdag støpes gulvet. Så vi håper på bra vært helt til da, helst neste 2 uker slik at huset har fått tak over og er tett. Jeg har bare "vaset" i min egen lille interiørboble, og sanket masse idéer og inspirasjon. Badet skal bli et mini spa, med asiatisk preg over seg. Jordfarger og masse kos. Gleder meg. Ellers blir huset som nevnt tidligere ganske funkis og minimalistisk. Planløsningen kommer her:


Dette er første etasje. Hvor det blir hovedbad, vårt soverom, walkin med skovegg! Vaskerom, bod, rom til twinsa og gutterom til Mr.Handy. Utleien er den som er lengst til venstre på planen, den blir under vår veranda, så det er greit.


Dette er da hovedplan, hvor det blir en åpen stue og kjøkkenløsning. Det er en vegg ganske midt i det store rommet for å få bæring til konstruksjonen. Denne fungerer også perfekt som en romdeler og for å få litt mer soner. Ellers blir det gjestebad og "furterommet" mitt. Gleder meg masse til det, mitt eget rom, med rosa vegg, tegnebrettet, staffeliet, og alt av scrapbook rot og bilde/foto utstyr. Kommer til å bli flittig brukt, ingen tvil om det :)

Er godt inne i frage- og materialvalg når det gjelder vegger, det vi trenger av nye møbler, lamper, tekstiler osv. Lager collager for harde livet og koser meg masse. Det kommer til å bli supert. Det jeg gleder meg aller mest til er ingen tvil det og få eget walkin og med en hel vegg til alle mine kjære sko :) Blir veldig inspirert av min favoritt skodesigner Christian Louboutin. Sjekk disse herlighetene HER


Slenger med et inspirerende bilde. 



Støping, plast, isolasjon = klart for varmekabler og støp!

Og med dette ønsker jeg dere en finfin mandagkveld.

Klem
Mai-Kristin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar