fredag 10. august 2012

Jimmy Choo- My dreams cometrue!


Ja, dette kaller jeg en perfekt avslutning på uka og fredagen. Kommer hjem, og på bordet ligger en pakke til meg, jeg åpner og hva finner jeg? Jo en blueray av Mission:Impossible Ghost Protocol. Og først skjønner jeg ikke helt tegninga, syns nemlig filmen er meget bra, så den i Los Angeles på Blue Arc movie theatre i Hollywood i januar. Så sier min kjære; er det ikke noe du tenker på i forbindelse med denne filmen som vi så  på for ikke så lenge siden? Jeg tenker hardt og kommer på at på eBay lå det ute en "movieprop" fra nettopp denne filmen. Og det var et par Jimmy Choo som Leá Seydoux sin rollefigur Sabine Moreau brukte i filmen!! og disse var i strl 36, min størrelse. Å jammen var det ikke de som dukket opp i ny pakke etter jeg fikk lekt litt "tampen brenner" da jeg er ekstremt nysgjerrig. Å de passet perfekt, akkurat som Askepotts glassko, så dette er et godt tegn på at jeg er en prinsesse og Mr.Handy verdens beste kjæreste.

                  Så akkurat nå nyter vi et glass champagne, Mum for å være nøyaktig for at husbyggingen går så bra, mens jeg ser mest på de nye fine skoene mine. Det er en Luna modell, peep toe, sort lakk med innebygd såle og 4 tommer høye stilletter, som er 10 cm. Kos dere med bildene. 


Stilleben (som er en oppstilling av objekter-kunst biten i dag)





Ekthetsbeviset.



 God fredagskveld og helg til dere alle. I morgen er finale i OL damehåndball som skal nytes.

Klem 
Mai-Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar