søndag 26. august 2012

Sonos is everywhere you want music.

Ja da var søndagsroen senket i heimen etter en nok en helg, denne ganger er vi hjemme og ikke i Riga. Til uken begynner de med ringmur og støping av gulv på tomta vår, og det er bare to uker til huset vårt kommer, og alt går etter planen :)

Musikk og bra lyd (HiFi) er noe Mr.Handy setter pris på, og det er viktig å ha god lyd, og da helst i hele huset. Jeg elsker musikk selv og har ikke noe i mot dette, og etter litt research har vi kommet frem til noe som heter Sonos- the wireless hifi system.  Dette er et musikk system som er trådløst, og du kan streame fra forskjellige radioer, spotify, pandora, iTunes for å nevne noe. Alt styres via fjernkontroll, for eksempel i form av iPad, iPhone osv. Noe som passer oss bra siden vi er glad i apple produkter. Cluet er at vi kan bestemme hva slags musikk og hvor høyt i hvert enkelt rom. Jeg kan ha avslappende musikk på badet når jeg tar meg et bad, mens Bruce Springsteen dundrer i stua og kjøkkenet til Mr.Handy som lager mat ;) Alt kan synkroniseres, men også stilles for hvert enkelt rom, enkelt og greit. En super instruksjons video ser du under her.



Dette er jo bare helt genialt, og så enkelt at slike som meg som ikke er spesielt teknisk klarer dette på egenhånd. Så dette tror jeg blir bra. Og det fine er at høytalere osv som du får til dette er i alle størrelser, og de har et elegant design, noe jeg er opptatt av. Jeg vil ikke ha svarte "klumper" i stua mi.

Mer info og bilder finner du HER: Så frem med rockefoten and dance your ass of! God søndag.

Klem
Mai-Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar